リアルタイム情報に基づく平面交差点 信号制御システム最適化に関する研究
46/50

表A 4 シナリオ1-3信号制御計算表 A S 1 D C S 1 B 𝜌𝜌𝑖𝑖 𝑺𝑺𝑨𝑨 14 371+ O.K 8.5 33 14 371+ O.K 8.5 33 𝜷𝜷𝒏𝒏 𝑮𝑮𝒊𝒊 D C S 1 B 表A 5 シナリオ1-4信号制御計算表 A S 1 𝑺𝑺𝑨𝑨 𝜌𝜌𝑖𝑖 𝜷𝜷𝒏𝒏 𝑮𝑮𝒊𝒊 30 62 30 62 R 1 SL 1 2151 1738 1889 1751 1895 2151 1738 1889 1751 1895 180+583-617-180 1380 (1200+180) 180 0.096 0.355 0.355 1φ 2φ 3φ 1φ 2φ 3φ Possible capacity Capacity check 0.096 1944 O.K 243 O.K R 1 SL 1 2151 1738 1889 1751 1895 2151 1738 1889 1751 1895 450+463-737-100-200-200 1650 (1200+450) 200 0.096 0.425 0.425 1φ 2φ 3φ 1φ 2φ 3φ 0.096 13.5 2078 219 452+129+62 O.K O.K SL 1 SL 1 R 1 100-200-80 150+729-711-200 100-150-60 380 1590 (300+80) (1440+150) 200 0.106 0.172 0.409 0.409 0.172 1944 O.K SL 1 SL 1 R 1 450+595-845-100-300-100 500 240 1890 (400+100) (1440+450) 240 0.106 0.229 0.486 0.486 0.229 2078 O.K O.K R 1 SL 1 R 1 310 (250+60) 0.143 0.106 0.143 243 O.K R 1 SL 1 R 1 100 400 (300+100) 0.172 0.486 0.106 0.229 0.106 0.172 13.5 219 452+48+62 O.K O.K λ 0.409 0.106 0.172 C 0.687 66 λ 0.821 C 116 40 Leg Lane No. of lane Allocated traffic flow Traffic flow Degree of saturation Leg Lane No. of lane Allocated traffic flow Traffic flow Degree of saturation Possible capacity Capacity check

元のページ  ../index.html#46

このブックを見る