周辺土地利用と生活道路の理想性能を考慮した面的速度抑制対策箇所の選定方法に関する研究
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20 transportation planning. Accident Analysis and Prevention Journal 41 (1), 137–145. 4)Srinivas S. Pulugurtha, Venkata Ramana Duddu, Yashaswi Kotagiri:Traffic analysis zone level crash estimation models based on land use Characteristics,Accident Analysis and Prevention 50 (2013) 678– 687 5)Kim, K., Brunner, I.M., Yamashita, E.Y., 2006. Influence of land use, population, employment, and economic activity on accidents. Transportation Research Record 1953, 56–64. 6)Quddus, M.A., 2008. Modelling area-wide count outcomes with spatial correlation and heterogeneity: an analysis of London crash data. Accident Analysis and Prevention Journal 40 (4), 1486–1497. 7)(公財)豊田都市交通研究所,地区交通安全対策に関する研究①速度マネジメントの実現に向けた研究 報告書,2011.3 8)(公財)豊田都市交通研究所,面的速度マネジメントの実現に関する総合研究 報告書,2013.3 9)警察庁(2011),生活道路におけるゾーン対策推進調査研究 報告書,http://www.npa.go.jp/koutsuu/kisei/houkokusyo.pdf(2013.4.28最終閲覧) 10)http://nl.wikipedia.org/wiki/30_km/h-zone(2013.5.31最終閲覧) 11)エルファディンク・ズザンネ(2010),ドイツにおけるシェアードスペースの法的枠組みとその実践—都市における共用空間としての道路の特徴と課題—,国際交通安全学会誌Vol.35,No.2,pp.58-68 12)http://velobuc.free.fr/download/CERTUBilan_zones30.pdf(2013.5.31最終閲覧) 13)http://it.wikipedia.org/wiki/Zona_30(2013.5.31最終閲覧)

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